men sup'

här får ni en bild på mig när jag blundar för hade ingen bättre 
 

Men hallååå på er!!
Övertaggad kanske men whateverrrr. Detta är då en liten presentation då va innan jag kör igång och bloggar på rikigt. Känner mig så ful när jag bara börjar blogga out of nowhere så måste ha en "riktig" presentation om moi.
 
Stina var då namnet om ni råkat missa det och jag är en fjortonårig tjej (snart femton får jag la tillägga för femton känns som en liten coolare ålder höhö). Bor i en liten håla en bit utanför borås aka marks kommun med min kära familj och vänner. På fritiden så leker jag lite fotograf, läser böcker, tittar på serier/film eller bara sitter vid datorn och myser med en liten Fazer<33
Mer finns det inte att veta om mig?? Känner mig fedt ointressant som person just nu men hey, whatcha goin' do 'bout it. i vilket fall hoppas ni enjoyar min bloggis!! kramar


Kommentarer

Kommentera här


Ditt fina namn:
Minns mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

men tjaa -----------------------------------------Stina var namnet och fjorton år är jag. Gillar att titta på serier å mysa, men annars hänger jag gärna med mina fina kompisar också. Gillar sommarkvällar, choklad och min kamera väldigt mycket också<33