ghotia cup


anledningen till min dåliga bloggning är att jag varit på ghotia cup nu dom senaste dagarna! Lillebrorsan spelar, så vi har främst kollat på honom men såklart även på en massa andra lag. Tycker det är kul, men det blir så grymt segt mellan matcherna ibland om dom spelar två stycken samma dag. Liksom tre timmar i mellan dem och så fanns det inga andra roliga lag att titta på. Så det var trögt. Men nu så har dom gått vidare till A-slutspel då dom kom tvåa i sin grupp, så nu slipper vi det. Dom hade den första A-slutspel matchen idag och vann den!! Så nu ska dom spela imorgon igen. 

Älskar verkligen stämningen på ghotia cup! Alla lag som går runt och sjunger ramsor och dansar till musik och bara är allmänt härliga. 


Kommentarer

Kommentera här


Ditt fina namn:
Minns mig?

Din e-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

men tjaa -----------------------------------------Stina var namnet och fjorton år är jag. Gillar att titta på serier å mysa, men annars hänger jag gärna med mina fina kompisar också. Gillar sommarkvällar, choklad och min kamera väldigt mycket också<33